SEO analýza a optimalizace pro vyhledávače

Zajistěte si přední pozice ve vyhledávačích

Optimalizace webových stránek pro vyhledávače (označovaná též zkratkou SEO - Search Engine Optimization), se díky velké popularitě vyhledávačů (Google, Bing, Seznam apod.), stala důležitou a dá se říct již nepostradatelnou součástí každé kvalitní a úspěšné webové prezentace.


Analýza a výběr klíčových slov

Samotná optimalizace se provádí úpravou kódu, struktury webu, tvorbou účinných textů (s ohledem na správnou koncentraci klíčových slov), tvorbou zpětných odkazů a další optimalizací obsahu webových stránek, tak aby se při vyhledávání konkrétních slov a slovních spojení zobrazil ve vyhledávačích požadovaný odkaz na předních pozicích.

Vyhledávač je nejpoužívanější nástroj pro hledání zboží a informací na internetu. Optimalizace webových stránek pro vyhledávače je proto velmi důležitá, stejně tak jako grafické zpracování webu a programování stránek.

Chcete přední místa ve vyhledávačích a větší návštěvnost?
  • Analyzujeme klíčová slova a obsah stránek
  • Optimalizujeme zdrojový kód pro jednotlivé stránky webu
  • Napíšeme kvalitní a účnné texty / copywriting
  • Vytvoříme zpětné odkazy / linkbulding
  • Stránky zaregistrujeme do desítek katalogů a vyhledávačů

SEO standardy

SEO analýza

SEO analýza

Jedná se o detailní rozbor a audit webových stránek z hlediska kvality optimalizace pro vyhledávače. Díky této analýze je možné zjistit, co brání většímu úspěchu stránek a co je nutné zlepšit.

  • Analýza klíčových slov, dle tématu vašich webových stránek
  • Srovnání optimalizace s vaší konkurencí
  • Analýza obsahu stránek (texty, hustota klíčových slov...)
  • Technický rozbor stránek (odkazy, zdrojový kód)
  • Rozbor obsahu ve vyhledávačích (penalizace, duplicity, přesměrování...)
  • Zhodnocení off-page faktorů (zpětné odkazy, registrace v katalozích...)
  • Zhodnocení off-page faktorů vaší konkurence a porovnání
  • Návrh kroků k efektivní optimalizaci včetně cenové kalkulace

SEO optimalizace

SEO optimalizace

SEO optimalizace je soubor úkonů, které vedou ke zlepšení pozic webových stránek ve vyhledávačích. Patří sem zejména úprava off-page a on-page faktorů, budování zpětných odkazů a tvorba atraktivního obsahu. Efektivní optimalizace stránek znamená více návštěvníků a tím i větší tržby z vašeho podnikání na internetu.

  • Optimalizace jednotlivých stránek
  • Úprava zdrojového kódu pro maximální efektivitu
  • Budování zpětných odkazů - linkbuilding
  • Copywriting - tvorba účinných textů
  • Publikování PR článků
  • Registrace do vyhledávaču a tematických katalogů
  • Analýza efektivity SEO optimalizace

Copywriting - tvorba marketingových textů

Copywriting

Tvorba marketingových textů, které plní funkci nejen jako náhrada za "živého" prodejce, ale také jako užitečný pomocník pro zvýšování návštěvnosti stránek, je jedním ze základních prvků každé kvalitní webové prezentace a její dobře provedené optimalizace pro vyhledávače.

Profesionální copywriting prodává! Samotný text je totiž to jediné, s čím návštěvníci webu přichází do styku a díky čemu jim dokážete sdělit a poskytnout veškeré důležité a potřebné informace. Perfektně zformulovaný text, obsahující správné množství relevantních klíčových slov, je také lépe hodnocen a tedy i více brán na zřetel internetovými vyhledávači.

  • Specifikace výrobku, nebo služby
  • Reklamní texty a slogany
  • PR články, odborné články
  • Tiskové zprávy

Registrace do katalogů

Registrace do katalogů

Registrace do nejrůznějších katalogů a tématických webů, je jednou s dalších užitečných součástí SEO optimalizace, díky které budou Vaše webové stránky na internetu více vidět a najde si jí tak více zákazníků, což znamená i větší odbyt pro nabízené zboží nebo služby.


Ziskovost a cíle webu

Ziskovost webu a plnění jeho cílů

Každá webová stránka by měla mít svůj jasný účel a cíl, který by měla plnit. Například oslovit konkrétní cílovou skupinu, upozornit na nový výrobek a zvýšit jeho on-line prodej, podrobně informovat a podobně.

Před začátkem každého projektu vám pomůžeme tyto cíle jasně specifikovat a přesně stanovit. Cíle našich zákazníků se pak automaticky stávají také našimi cíli, kterými se v průběhu vzájemné spolupráce pevně řídíme.